Rul ned og se flere billeder

Voksne

Børn 0-11 år

Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser I det nedenstående finder du nyttige informationer i forbindelse med brug af online booking. Du kan blandt andet læse om, hvordan vi behandler dine indtastede oplysninger, hvordan du modtager din kvittering i forbindelse med et køb og meget mere. 

Fortrydelsesret og refusion
Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår:
Hvis du afbestiller mere end 30 dage før ankomst får du dit indbetalte beløb godtgjort, fratrukket administrationsgebyr på 500 kr.
Hvis du afbestiller mindre end 30 dage men mere end 14 dage før ankomst, får du halvdelen af total beløbet refunderet, fratrukket administrationsgebyr på 500 kr.

Er du sæsonligger henviser vi til kontraktens betingelser.

I tilfælde af Force Majeure, naturkatastrofer, epidemier eller pandemier kan der ikke kræves penge retur eller kompensation.

Afbestillingsbeskyttelse – sikkerhed ved sygdom
Vi anbefaler, at I tegner en afbestillingsbeskyttelse. Den koster 295 kr. og dækker ved afbestilling (ved sygdom)
Ved afbestilling indtil 1 dag før ankomstdagen (inden kl. 12:00), sker tilbagebetaling ved fremsendelse af dokumentation i form af læge-erklæring.

Rabatkoder og kampagner
Rabatkoder og kampagner kan kun bruges 1 gang pr. husstand. Kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud medmindre andet er noteret. Kan ikke bruges på ferier, som allerede er booket. Rabatkoden indtastes ved online booking.

Reklamationsbehandling
Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din reservation, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til nedenstående adresse eller ringe på telefonnummeret.
Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din reservation. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. Ét år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Når CityCamp Assens Strand modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. CityCamp Assens Strand vil tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes, ombyttes eller om der skal gives prisnedslag.

Virksomhedsoplysninger

CityCamp Assens Strand
Næsvej 15
5610 Assens
Tlf.: +45 63606362
Info@assensstrand.dk
CVR.: 41306599

Kan vi hjælpe dig?

Ring eller skriv til os hvis du sidder med spørgsmål. Vores mål er, at du får den bedste ferie!

Med venlig hilsen

Fra venstre på billedet:

Per & Gitte Blaabjerg, ejere

Cecilie, daglig leder & Maybrith, receptionist

PÅSKE-RABAT:

OP TIL 50%!